سازنده کشیدن و رها کردن فرم
نوشته شده توسط : vacumblupom@gmail.com

WPForms
WPForms - سازنده کشیدن و رها کردن فرم

فرم ها بخش اساسی هر وب سایت هستند. صفحات تماس ، پنجره اشتراک ایمیل ، نظرات وبلاگ و صفحات خدمات به مشتری ، همگی به فرم هایی نیاز دارند تا درست کار کنند.

WPForms می تواند به شما در ساختن کلیه اشکال ذکر شده در بالا و موارد دیگر کمک کند. نسخه رایگان و برتر با انواع مختلفی وجود دارد که به شما کمک می کند تا به سرعت شکل های جذاب ، جذاب و کاربردی ایجاد کنید.

شما حتی می توانید با منطق شرطی اشکال دلخواه ایجاد کنید. بسته به پاسخ ارائه شده توسط بازدید کننده ، سوالات فرم آنها تغییر خواهد کرد. شما می توانید از این اطلاعات برای اطلاعات بیشتر در مورد مخاطب هدف خود و بهبود UX در سایت خود استفاده کنید.

7. RafflePress
RafflePress - افزونه Giveaway

بازاریابان و صاحبان وب سایت بیش از هر زمان دیگری از رسانه های اجتماعی استفاده می کنند تا آگاهی از برند را گسترش دهند و منجر به جدیدی برای تجارت خود شوند. با به اشتراک گذاشتن پست های وبلاگ و گپ زدن در بخش نظرات روش های بسیار خوبی برای دستیابی به مخاطبان شما وجود دارد. با این حال ، یک افزونه وردپرس وجود دارد که می تواند به همان اندازه ، اگر نه بیشتر ، وب سایت شما را ترافیک کند.

ما در مورد پلاگین Giveaway RafflePress صحبت می کنیم. RafflePress یک سازنده کشیدن و رها کردن ساده است که به شما امکان می دهد صفحات فرود سفارشی را برای وب سایت خود ایجاد کنید. شما می توانید در آنجا جوایزی مانند کارتهای هدیه آمازون ، محصولات رایگان یا تخفیف گسترده ای برگزار کنید.

RafflePress به شما امکان می دهد قوانینی را برای مسابقه خود تعیین کنید تا بتوانید آگاهی از برند را هرچقدر که می خواهید گسترش دهید. به عنوان مثال ، می توانید از مردم درخواست کنید که برای یک ورود در توییتر شما را دنبال کنند و آنها می توانند برای دو ورودی دیگر مشترک شوند. مصرف کنندگان عاشق جوایز برنده هستند ، بنابراین افراد وارد مسابقه شما می شوند ، آن را با دوستان خود به اشتراک می گذارند ، و شاهد افزایش شدید در ترافیک و ذکرهای اجتماعی خواهید بود.





:: برچسب‌ها: سازنده کشیدن و رها کردن فرم ,
:: بازدید از این مطلب : 181
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: